اتوگالری علیرضا

عکس و نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی هیوندای آزرا 2016

شکی نیست که مردم بدلیل جادار و راحت‌ بودنِ سدان‌ها، سدان­های بزرگ میخرند. با ورود آزِرا  2010 و وجه تمایزش نسبت به رقبای همزمانِ خودش، هیوندای ویژگی‌ های جدید و ظاهری عضلانی به محصول خود اضافه کرد، و این خودرو تولید شد؛ نسل دوم هیوندای آزِرا.

شکی نیست که مردم بدلیل جادار و راحت‌ بودنِ سدان‌ها، سدان­های بزرگ میخرند. با ورود آزِرا  2010 و وجه تمایزش نسبت به رقبای همزمانِ خودش، هیوندای ویژگی‌ های جدید و ظاهری عضلانی به محصول خود اضافه کرد، و این خودرو تولید شد؛ نسل دوم هیوندای آزِرا.

نقد و بررسی هیوندای آزرا 2016

شکی نیست که مردم بدلیل جادار و راحت‌ بودنِ سدان‌ها، سدان­های بزرگ میخرند. با ورود آزِرا  2010 و وجه تمایزش نسبت به رقبای همزمانِ خودش، هیوندای ویژگی‌ های جدید و ظاهری عضلانی به محصول خود اضافه کرد، و این خودرو تولید شد؛ نسل دوم هیوندای آزِرا. با ظاهری منحصر بفرد از جلو تا عقب، بدنه ‌ی با اُبهتِ آزِرا نمادی از حس فراغ و آسایش است. ویژگی ­ای که در ماهیت سدان‌ها زیاد مشاهده نمیشود. مارا در موتوتل همراهی کنید.
مثل بیشتر محصولات هیوندای، فرمان آزرا از واکنش‌های سریع رنج میبرد که به نوعی باعث بهم خوردن ارتباط بین ماشین، راننده و جاده میشود. سیستم تعلیق هم همانند فرمان، میان ‌رده است. راحتی و فرمانپذیری قابل قبولی دارد؛ ولی نه در حد فرمان‌ های کلاس بالا و درجه ‌یک. نقطه‌ی قوت این ماشین، پیشرانه ‌ی آن است. این خودرو مجهز به یک پیشرانه ی 3300 سی سی باقدرت بالای 293 اسب بخار است که یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته و نرم دارد.
با مصرف سوختی برابر با 11.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر در شهر و 8.1 لیتر در بزرگراه، آزرای 6 سیلندر یک برنده محسوب میشود که هم مصرف سوخت معقول و هم قدرت و شتاب بالایی دارد. نمای داخلیِ ماشین هم تحسین برانگیز است. همه مواد استفاده شده در داخل کابین درجه یک بحساب می آید و فضای بسیار زیادی برای مسافران ارائه میکند و ویژگی‌هایی مثل صندلی ‌های منحنی ‌اش منحصر بفرد هستند. ولی اگر بخواهیم صادق باشیم، صندلی ‌ها میتوانستند یه کم نرم ‌تر باشند.
صفحه‌ی لمسی ناوبری و کنترلرهای صندلی همگی دم دست راننده ‌هستند؛ و در مجموع اتاقِ ماشین، تلفیقی عالی از ظاهر شیک و کاربَری فوق ‌العاده است. با قیمت تقریبی 33 هزار دلار، هیوندا آزِرا 2016 خودش را در معرض نمایش گذاشته و دارای لیست کاملی از تجهیزات استاندارد است از جمله صفحه ‌ی نمایش بزرگ لمسی 7 اینچی که استفاده از آن بسیار راحت است؛ یک دوربین دنده عقب؛ استارتِ دکمه ‌ای، صندلی ‌های چرمی جلو و عقب با گرمکن، نرم‌ افزار مراقبت از خودرو یا بلولینک تله ‌ماتیک، سیستم اتوماتیک هشدار تصادف، 9 ایربَگ ازجمله ایربگ‌ های جانبی و پشتی، و همچنین ایربگ راننده؛ بلوتوث و یک سیستم صوتی 450 وات با یو.اس.بی و درگاه‌ های ورودی کمکی.
اگر تمام این مزایا برای شما کافی نیست، به تنها آپشن موجود آن دقت کنین؛ یک پکیج 4000 دلاری که به یک سانروف پانورامیک بزرگ به همراه صندلی ‌های تهویه شونده و یه سیستم صوتیِ اینفینیتیِ درجه‌یک، چراغهای زنون جلو، آفتاب‌گیر برای تمام پنجره‌های عقب؛ سیستم صندلی برقی برای نگهداشتن بهتر پاها؛ میل‌فرمان قابل تنظیم، حافظه‌ای برای ذخیره‌ی وضعیت صندلی‌ها؛ سنسورهای پارکینگ برای دنده‌ عقب و رینگ‌های 19 اینچی. ویژگی ‌های زیادی در ازای قیمت نسبتاً معقولِ این ماشین یعنی 37 هزار دلار ارائه میشود. ازجمله گارانتیِ مسافت. اینها همه ی ویژگی هایی هستند که آزرا را به یک خودروی محبوب تبدیل کرده است.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • علیرضا باقری
    • سه شنبه ۳ تیر ۹۹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی